sarskild-begavning-i-praktik-och-forskning-caroline-sims
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version. | ||
sarskild-begavning-i-praktik-och-forskning-caroline-sims [2023-03-15 10.30] – anita | sarskild-begavning-i-praktik-och-forskning-caroline-sims [2023-03-15 10.32] (aktuell) – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 5: | Rad 5: | ||
< | < | ||
<figure style=" | <figure style=" | ||
- | </ | + | </ |
< | < | ||
- | < | + | < |
</ | </ | ||
< | < | ||
Rad 13: | Rad 13: | ||
</ | </ | ||
+ | |||
+ | **Av Caroline Sims**\\ | ||
Det är lätt att tro att särskilt begåvade elever är högpresterande i skolan – men de riskerar tvärtom att misslyckas om de inte blir uppmärksammade, | Det är lätt att tro att särskilt begåvade elever är högpresterande i skolan – men de riskerar tvärtom att misslyckas om de inte blir uppmärksammade, |
sarskild-begavning-i-praktik-och-forskning-caroline-sims.txt · Senast uppdaterad: 2023-03-15 10.32 av anita