att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version. | Senaste version.Slutar med | ||
att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg [2021-12-18 11.44] – ↷ Sidnamn ändrat från monks-f-j-ypenberg-i-h-att-se-och-mota-begavade-barn till att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg anita | att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg [2022-01-06 10.18] – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 1: | Rad 1: | ||
====== Att se och möta begåvade barn ====== | ====== Att se och möta begåvade barn ====== | ||
– En vägledning för lärare och föräldrar – | – En vägledning för lärare och föräldrar – | ||
+ | < | ||
+ | <figure style=" | ||
+ | </ | ||
{{ :: | {{ :: | ||
+ | < | ||
+ | < | ||
+ | </ | ||
+ | < | ||
+ | </ | ||
+ | </ | ||
* " | * " | ||
* "Vad innebär hög begåvning?", | * "Vad innebär hög begåvning?", | ||
Rad 18: | Rad 27: | ||
De klarar det mesta utan stöd och uppfattas som tämligen självgående. Risken är att dessa barn har så lätt för sig att de blir under stimulerade och förlorar självkänslan och lusten att utvecklas.\\ | De klarar det mesta utan stöd och uppfattas som tämligen självgående. Risken är att dessa barn har så lätt för sig att de blir under stimulerade och förlorar självkänslan och lusten att utvecklas.\\ | ||
- | av Franz J. Mönks - Irene H. Ypenberg - övers: Mia Engvén - fackgranskning m.m.: Arne Engström | + | Av Franz J. Mönks - Irene H. Ypenberg - övers: Mia Engvén - fackgranskning m.m.: Arne Engström |
att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg.txt · Senast uppdaterad: 2022-01-06 10.20 av anita